Оформлення вишивок бісером, нитками, стрічками.
Оформляємо вишивки бісером, нитками, стрічками.
У нашій багетній майстерні Ви зможете оформити роботу на будь-який смак та будь-яку складність.
Наші менеджери із задоволенням допоможуть підібрати рамку як онлайн, так і в майстерні.
Рада вишивальницям: перед тим як принести вишивку для оформлення, рекомендуємо її випрати, відпрасувати і «накрутити» на якусь подобу тубуса, або просто акуратно згорнути в трубочку, це запобіжить повторне відвідування майстерні, якщо раптом при прийомі виявиться, що на вишивці є плями. Величезне прохання, будь ласка, не обрізайте "зайву" канву - це ускладнює процес натяжки...
- Оформлення вишивок бісером.
- Оформлення вишивок ниткою.
- Оформлення об'ємних вишивок.
- Оформлення вишивок стрічками.
- Оформлення вишитого годинника.
- Оформлення вишитих ікон (можливий варіант оформлення "кіот").
- Оформлення алмазної вишивки (алмазна мозаїка).
- Оформлення з паспарту.
Приймаємо роботи онлайн.
Ми з величезним задоволенням та відповідальністю відповімо на всі Ваші запитання. Зробимо живі фото/відео зразків багета(рам).
Ви можете надіслати Вашу роботу поштою, ми підберемо варіанти на Ваш смак, виготовимо під ключ і відправимо будь-якою вказаною Вами поштою.
Зверніть будь ласка увагу!
1. Взірець багету та паспарту на фото, сайті та на стенді може відрізнятися за відтінком, блиском, насиченістю, матовістю від фактичного товару на складі (Фабрики залишають за собою право змінювати відтінки!)
2. Відповідальність за завантаження, перевезення, відвантаження та зберігання товару на складах Перевізників багету та паспарту компанія "АртФормат" не несе.
3. Клієнт самостійно обирає компанію перевізника, яким буде здійснюватися транспортування товару. Рекомендацій, щодо конкретного перевізника наша компанія не надає.
4. Багетна майстерня "АртФормат" не працює з НАКЛАДНИМИ ПЛАТІЖКАМИ!
5. Компанія "АртФормат" рекомендує страхувати товар і при отриманні обов'язково оглядати його на обраному Перевізнику разом з представником компанії для перевірки цілісності, відсутності пошкоджень, дефектів та браку (при пошкодженні товару оформляти акт претензії).
6. Товар ретельно перевіряється на складі компанію "АртФормат" перед відправленням.
7. Компанія "АртФормат" не відшкодовує та не приймає назад товар, який пошкодив Перевізник.